Pierwszy etap rekrutacji
Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się z chwilą złożenia przez kandydata dokumentów. Stosowną dokumentację możesz złożyć w Wydziale Kadr i Szkoleń w Komendzie Miejskiej Policji w Skierniewicach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Ponadto w każdy w czwartek czekamy na Was do godziny 17:30. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, jesteśmy dostępni dla kandydatów pod numerem telefonu: 47 843 12 36. Aby rozpocząć rekrutację potrzebujesz poniższych dokumentów:
- podanie o przyjęcie do służby,
- wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby w Policji,
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie,
- kopia w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby wojskowej, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową,
- kopie w postaci papierowej innych dokumentów jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów.
Formularze kwestionariusza osobowego oraz ankiety bezpieczeństwa osobowego są dostępne na stronach internetowych komend wojewódzkich (Stołecznej) Policji oraz na stronie internetowej Komendy Głównej Policji (pobierz formularz ►)
Po złożeniu dokumentów, komórka organizacyjna do spraw doboru do służby, nadaje kandydatowi numer identyfikacyjny oraz dokonuje ich oceny pod względem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. Prawdziwość danych zawartych w kwestionariuszu osobowym kandydata do służby podlega sprawdzeniu w dostępnych Policji ewidencjach, rejestrach i kartotekach
W ten sposób pierwszy etap rekrutacji masz już za sobą, teraz czekasz aż zadzwoni Twój telefon z informacją o wyznaczonym terminie, w którym podejdziesz do testu sprawności i testu wiedzy ogólnej!
starszy sierżant Aneta Plack-Nowak